bal hasáb

Már csak az a kérdés, hogy mi legyen a nevünk. - Pl. Csábos Homer Simpson +3! -Nekem tetszik! -Hát..nem'tom, talán mást. -Nem, olyan név kell, ami vicces, de egyre kevésbé, ha többször hallja az ember. Például a B-dúr!

Szerzők

az előző részek tartalmából

meztelencsiga

2010.09.01. 16:25 | check/fold | Szólj hozzá!

Megyek haza. - Szoktam mondani. Ilyenkor valamiért mindig felnevetek. Mert ha megkérdezné valaki, „az pontosan merre is van?”, hát nem  tudnék mit felelni neki. És erőszakosan kérem: hadd legyek benned otthon, de már ott sincsen sok hely. Talán neked sem elég. Összesúgnak a hátam mögött „nézd, ott jön”. Pedig igazuk van. Én csak jövök, bár mondhatnám, hogy megyek is, de az jövőidőt sejtet. Nincs nekem erre jövő-időm. Nem hordok magammal semmit. Csak a koszt a tenyerem redőiben. Azt is csak azért, mert nem köt hozzá emlék. Nem akarok olyan lenni, aki folyton a vállát vonogatja. – mondtam, és megvontam a vállam.

 

Aztán megláttam őt. Ott álltam az oszlopnak támaszkodva, intett nekem, de ő nem viszonozta. Majd megtalálsz – mondta.

Otthon találkozunk – mondtam.

 

Címkék: sincsen otthonom

A bejegyzés trackback címe:

https://punettes.blog.hu/api/trackback/id/tr142264694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása