bal hasáb

Már csak az a kérdés, hogy mi legyen a nevünk. - Pl. Csábos Homer Simpson +3! -Nekem tetszik! -Hát..nem'tom, talán mást. -Nem, olyan név kell, ami vicces, de egyre kevésbé, ha többször hallja az ember. Például a B-dúr!

Szerzők

az előző részek tartalmából

mi volt az első

2011.06.04. 13:51 | check/fold | Szólj hozzá!

 engem anyaszült meztelenül
anya szült meztelenül
ahogy a Kisjézust.
olyan jó voltam még akkor,
lehettem volna én is az.

mi volt az első, és mikor
ki emlékszik arra már
csak tudom, az vagyok.
de kitől kell kérni érte,
és ki adja a bocsánatot?

mind a nyájban jézusok vagyunk
bűnös kisdedek

Címkék: hogy kéne élni

A bejegyzés trackback címe:

https://punettes.blog.hu/api/trackback/id/tr432956470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása